Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 22:27   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobrød og karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Må tilstå at jeg ikke orker å regne på det
Brukte 8 egg, en halv boks creme fraiche, så var det vel 75 g kruskakli, 100 gram sesamfrø, 90 gram solsikkekjerner, 8 ss linfrø, 6 ss solsikkeolje, og 3 ts bakepulver.

Brødet ble forresten kjempefint og det smaker veldig godt.
Jeg er bare litt usikker på hvor mye man kan spise av dette. Spiser aldri mer enn en skive til ett måltid, og gjerne til to måltide daglig.

Hvis du ikke orker å regne på det - hadde du tenkt at andre skulle gjøre jobben for deg?? Det er vel litt mye og forvente - synes du ikke?

Legg brødet inn som oppskrift på www.diett.no - og velg antall porsjoner lik antall skiver du får utav et brød så regner programmet det ut for deg.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat