Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 20:07   #16
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Sv: Klarer ikke å gå ned

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

Sukk.....melder meg inn i sutre/klagekoret....
Selvfølgelig virker det litt smålig å klage .Men det er skikkelig tragisk å se venninnene mine som raser ned i vekt ( to av dem), og jeg har bare tatt av to små kilo på 6 uker..... Kan ikke se det engang... ..

Okei. Jeg ser den at dere som ikke har noen nedgang på ett år har litt mer grunn til å bli smådeppa i ny og ne..Men jeg sukker litt fordet.
Hvertfall når hun ene venninnen min svinser rundt her i nye klær og ser SÅ mye bedre ut.. Jada, man skal glede seg på andres vegne, men med hånden på hjertet så er det jammen ikke alltid like lett. ( misunnelig)
Det var jo jeg som introduserte denne lavkarboideen for dem.... Og de spiser, koser seg og blir mindre og mindre..mens fettet på min kropp ser ut til å ha grodd fast og NEKTER å slippe taket i meg.
Trøster meg med at jeg har andre bonuser med dette kostholdet. Jeg sover bedre, er mindre trøtt om ettermiddagen, og jeg er ikke alltid sulten lengre.

Skjønner deg så godt! Jeg har også venninner som begynte omtrent med meg, etter at jeg fikk overbevist dem om lavkarbo, og de blir sakte men sikkert mindre og mindre. De drikker pepsi max og spiser meieriprodukter til det tyter ut ørene på dem, og teller ikke en kalori. Jeg er glad på deres vegne, selvsagt! Men også litt misunnelig siden jeg sliter litt selv og skal kutte alt søtstoff, alle meieriprodukter og telle kalorier (og karbs selvsagt) nå en stund...
Jaja, sånn er livet...
Vi får ha oss en klagetråd Det hjelper litt

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat