|
Sv: Den store felles ED-tråden
Ja...eh...gikk på vekten etter helgen! Mensen kom idag og helgen ble utrolig travel og ikke helt som planlagt. Så nå har jeg endret tickere'n min så den er HELT ÆRLIG OPPDATERT. Føles godt!
Men tenker at jeg snart har holdt på med ED-opplegg i 6,5 mnd. Og litt over 14 kilo er slettes ikke verst. Nå skal jeg, etter råd fra en som har vært 25 kilo overvektig og har klart å holde seg i 10 år (!)- være å ta 2 kilo av gangen, de siste 10 kiloene eller rettere sagt 12,3....må gå ned 2,3 på nytt igjen. Men hvem har vel ikke gjort det?!!?!?!?!?!?!??!?
Hun sa de siste 10 sitter hardt og er venskeligere å få av. Derfor er det kjempe demotiverende å tenke 5 eller 10 kilo av til sommeren/ferien. Hun sa jeg må ta to kilo og så en uke eller to pause hvor jeg stabiliserer disse- skal selvfølgelig følge opplegget, men ikke forvente nedgang. Kroppen gjør veldig ofte slik i en sånn sluttfase.
Så det så, er nemlig min plan!!!!!!! To kilo skal av. Så konsentrerer jeg meg KUN om de Godt å få råd av noen som har "vært" der og er et levende eksempel på at det går ann å komme i mål......klarer hun, kan jeg.....
Imorgen tidlig er det 1 time pilates og så 30 min. step!!!!!!!!!!!!!! Blåser i mensen vondt og "gravid"-mage.....her skal det trenes!