Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 18:40   #1608
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Overlevde barndåp med 2 unntak i går, ble gullrot i soddet og et sukkerfritt høykarbokakestykke, ellers holdt jeg meg lavkarbo.

Good girl....hvert år inneholder så fantastisk mange anledninger hvor det "hør seg og bør seg" å spise kaker, kaffe og maaaaaaaaaaaaaat......

Det er virkelig en utfordring å gå ned i vekt. Mat er ikke et giftstoff vi har gjort oss avhengige av og må kutte ut, men den er livsnødvendig for eksistensen vår og vi må lære oss å begrense den og spise riktig av den for å gå ned i vekt og så bli der.
Vektreduksjon er både en mental og fysisk utfordring. Det er en kraftig anstrengelse som koster oss prioriteringer og enormt fokus kontinuerlig.

.....om det av og til hoppes av sporet...finnes det sidespor som fører tilbake til hovedsporet hvor karbohydrater ikke er interessante
....jeg er på vei fra et sidespor og mot hovedsporet...har ca....bare noen meter igjen.....

Vi er gode....selv om vi koser oss med indisk, litt kake, har mensen-sjokolade-sug-chips-øl-eller hva som helst.....det er eldgamle, inngrodde vaner som skal endres og slettes....det tar bare ikke 3 måneder......vi må gi oss selv tid, uten å være skuffet hvis ikke alt går etter planen. Roma ble ikke bygd på en dag

Heia alle som faktisk gjør noe med overvekten og helsen sin...

Klem fra meg.....