Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 11:30   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Falt ut av ketosen

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg teasta md en strips, i natt, da jeg var på do, og jeg var ikke i ketose....kan det være pga det sukkerfrie godteriet jeg har spist i helga?
For ellers har jeg holdt meg til dietten. Har gått opp 1,2 kilo og, og føler meg litt tung i magen.

ELLER så kan det hende at kroppen din i natt brukte så mye av ketonene i kroppen din at det ikke ga utslag Ikke mål annet enn et par timer etter siste måltid, da er du nærmeste "riktigst" resultat. Jeg vil egentlig bare anbefale og kaste ketostixene om man blir litt bekymret når de ikke gir utslag selv om man VET man har spist lite karbohydrater

Skal du ha mens? Jeg går glatt opp 2 kilo "over natta". Jeg går også opp i vann når jeg har drukket litt lettbrus, fordi jeg da naturlig drikker mindre vann.
Har du målt deg? Oppgang i vekt kommer oftest av vann. Hvis du spiser korrekt en hel uke og veier deg dag og morgen til samme tid og under samme forhold vil du nok se variasjonene som går i løpet av uken. Jeg går opp en halvkilo etter en dag med lite vanninntak feks.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat