Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 10:21   #2
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Klarer ikke å gå ned

Sutrer tilbake jeg da og kan fortelle at jeg har hatt så godt som stillstand i over et år nå. Vekta har varieret med pluss/minus 2 kg. Ellers skjer det ingenting, ikke i cm en gang. Og ja jeg har prøvd det meste for å få et til å løsne,

Har du f.eks brukt målbånd og sjekka om du går ned i cm?? Har du full kontroll på det du spiser (næringsfordeling av fett/prot/kh) eller blir det kanskje litt mye her og litt lite der. Bruker du mye kunstig søtning? kanskje du spiser flere partystoppere (kan være bla nøtter, frø, kunstig søtning, meiriprodukter, tomater, bær m.m) enn du er klar over?

Har du bare 10 kg igjen du skal ned? Mange opplever at det er når de siste kg gjenstår det begynner og butt i mot og man får vektstagnasjon. Og svært mange må ofre noe som f.eks fløte i kaffen for å få av disse kg.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat