Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-05, 20:31   #16
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

<hei
Jeg blir svar skyldig. Jeg er nesten fanatisk når det gjelder graviditet! Da skal man bare spise naturlig mat og drikke intet annet. Da har man gitt barnet de beste forutsetninger og slipper enhver tvil om hvorvidt man har vært årsak til evt feil hos barnet. Når det er sagt er krom det mest uskyldige mineral vi kan innta ( i naturlig form ) OBS krompicolinat som er mistenkt for å være kreftfremkallende.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Enn krom under amming da?

Og var det sånn at jeg ikke skulle bruke pikolinat. Jeg brukte den fra Solaray. Er ikke den egnet?

Er selv like fanatisk når det gjelder graviditet, blant annet fordi jeg jobber på kuvøseavdeling.