Jeg vil også være med Gikk på ketolyse i 2008 (sept08-jan09) og gikk ned 13 kg. Nå etter å ha født barn nr 2, er det på'n igjen. Etter så gode resultater forrige gang, må det jo funke nå også. Jeg begynte egentlig litt i slutten av mars, men med 3 barnebursdager med inntak av kake så måtte jeg liksom begynne på nytt igjen for 14 dager siden. Har kun gått ned 1 kg, og stagnerer allerede med samme vekta i snart 3 uker. Ulempen med å ha gått på kuren før er jo at man husker hva man kan bruke i matlagingen og baker brøderstatninger, og bruker lavkarbo sjokkis som måltidserstatter Men må prøve å følge en slags induksjon nå i uken som kommer uten sukkererstatninger, brus og fløte. Bruker MYE fløte i matlagingen og det kan jo være en grunn til manglende vektnedgang. Er foresten 27 år har samboer, 2 barn og 2 hunder Startvekt etter fødsel 79 kg. Mål nr 1 er 70 kg, nål nr 2 er 65 kg. Drømmevekta. Veide 68 før jeg ble gravid med nr to, så sluttmålet er ikke utenfor rekkevidde hvis jeg bare jobber litt ekstra hardt