Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 21:44   #93
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.

Flåsete å si at dette dreier seg om høye nivåer av insulin/c-peptid. Det er faktisk ikke ALT som reddes av lavkarbo. *oppgitt*

JEG syns det er flåsete å blåse av råd som faktisk er selvopplevd OG oppfulgt av lege.
Jeg sier ikke det er eneste årsak, men det gjør definitivt ikke leverproblemer bedre å bli overbelastet ihht insulinproduskjon over tid.
(Forøvrig skyldes mine forhøyede leververdier en intoleranse for karbohydrater i sammenheng med spiseforstyrrelser og en langvarig kyssesyke med påfølgende tunge antbiotikakurer. Bare til info)

Og den suppedietten: Joda, kjempeeffektiv! Hvis du vil gå ned et par kg vann og så opp igjen 6-10 kg etterpå. Dette er også i høyeste grad selvopplevd, og ikke bare av meg.