Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 21:04   #80
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Skal ærlig innrømme at jeg følte meg litt mindre alene når jeg leste dette innlegget. Hvordan pleier ditt daglige matinntak å se ut? Jeg sto litt stille etter ca 4 uker, men vektnedgangen fortsatte når jeg sluttet å trene så mye.. Jeg føler at jeg er nødt til å øke litt på karbene nå, å introdusere noen nye matvarer i kostholdet mitt. Tror blant annet at jeg skal begynne å spise litt skyr naturell med sukkerfritt syltetøy igjen, kanskje med litt nøtter i, me får sjå!

Det har stort sett gått i Oopsie-lapper m majones/smør og salami, egg & bacon, salat m kylllinglår/laks/koteletter, koteletter/løvbiff/kjøttdeig m blomkålmos/kokte grønnsaker, og en del ostesnacks. En god del smør/fløte/rømme. Har også prøvd ulike muffins-oppskrifter ol men kuttet ut det meste sånt nå, det smaker jo gørr. Oopsie m smør og sukrin er ofte det jeg har tydd til på kveldstid når jeg er kvalm og ikke orker noe annet. Litt mismodig fordi jeg ikke har gått ned noe særlig Så jeg skal prøve å kutte all søtning og alle meieriprodukter nå en stund. Har klart å kutte pepsi max tidligere, og heller ikke klart å avstå fra sukkerfri sjokolade.

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat