Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 20:27   #69
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det var vel bl.a jeg som sto for en gang i tiden. Det var faktisk noen som kalte det photobscuring! Det har forsåvidt blitt ved meg, for jeg spsier jo fortsatt ketogent uten erstatninger og meieriprodukter.

Den suppedietten minner farlig mye om sykehusdietten, og den har vel ikke overvettes med tilhengere her inne. For en uke, ok, men jeg vet det er folk som har "misbrukt" det der, og man vil ende med underærnæring ved et tidspunkt. Helt enig i at en nille-uke, aller abtb (Atkins By The Book) har mye mer for seg!

Detter er som sagt denne suppe dietten pappa gikk på. Med stor suksess!

6 lange vår-løk
1 stor boks hermetiske tomater (eller ferske)
1 stort kål-hode
2 store grønne paprika
1 bunt stangselleri
1 bunt persille
1 bunt gulerøtter

buljong, salt, papper, karri, persille etter smak

skjæres opp i små biter, hell vann over til grønnsakene er dekket. Kokes til mørt.
Denne suppen kan du spise bestandig, alltid når du er sulten og i så store porsjoner som du ønsker. Jo mer suppe du spiser jo mer fett forbrenner du.

1 dag.
Alle sorter frukt bortsett fra bananer og melon. Kun suppe og frukt. Drikk te, vann og ren-presset fruktsaft.

2. dag
spis ferske rå grønnsaker eller hermetiske, særlig grønne grønnsaker. Ikke spis rød bønner mais eller erter.
Spis suppen sammen med grønnsakene. Til kvelds spis en bakt potet med margarin til. Spis ikke frukt i dag

3. dag
spis mye suppe frukt og grønnsaker så mye du orker, men ikke bakt potet. Hvis du kun har spist dette i tre dager har du gått ned to til fire kilo.

4.
spis 3 bananer med skummet melk til og drikk vann. Glem ikke suppen. Bananer inneholder kalorier, men du trenger dette for å ikke få lyst på søtsaker

5. dag
kjøtt og tomater !! i dag kan du spise 500 gr. Kjøtt, en boks hermetiske tomater eller 6 ferske tomater fordelt over hele dagen. Prøv å drikk 6 – 8 glass vann, slik at all syre blir skylt ut av kroppen. Glem ikke suppen !!!

6. dag
Kjøtt og grønnsaker så mye du orker. Grønnsakene MÅ være grønne. Ikke glem suppen

7. dag
Natur-ris grønnsaker fruktsaft og suppen. Til i dag har du gått ned 5 – 8 kilo.

Denne dietten er et system som forbrenner fett hurtig, hemmeligheten er at du forbrenner flere kalorier enn du får i dag. derfor skal du ikke drikke alkohol så lenge du følger dette programmet. Fordi kroppen forbrenner lagret fett. Hvis man skal drikke alkohol må man stoppe med dietten 24 timer tidligere.

Kjøtt kan også være kylling uten skinn, eller fisk.