Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 19:56   #97
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

"offerfeelingen og sympatien"

du har visst fått meg i vrangstrupa. dere skriver at jeg sårer når jeg spør om ting ang. vekt og aktivitet. da sier jeg at dere sårer meg når dere sier slike ting som dette. jeg kunne ikke legge inn det siste jeg skrev her i rette tråden, pga den er stoppa.

Jeg har ikke fått deg i vrangstrupen nei, men synes fortsatt du oppfører deg veldig merkelig om du ikke vil bli misforstått. Blir man misforstått om og om igjen er det kanskje på tide å ta til seg gode råd, som du har fått maaaange ganger, om hvordan du kan forandre litt på dette. Men du bruker heller tiden på å skrive laaaaaaaaaange sørgmodige innlegg for å få sympati og for å fortelle oss om hvor ille fæææle og forferdelige vi er. Det er mye viktigere å få sympati, enn å faktisk få frem det man mener på en ordentlig måte, som ikke kan misforståes?