Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 18:31   #23
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

dette høres fornuftigt ut, synes jeg. Spesielt fordi du skriver at du har dårlig lever tenker jeg at det kan være lurt å ikke ha for stort fettinnhold.
Kan det tenkes at din symptomer kommer fra leverproblemene dine? Dette er det jo lurt å la legen sjekke med nye blodprøver.

Jeg har hatt forhøyede leververdier i mer enn 10 år uten at de kunne forklare hvorfor. Først de jeg gikk på ordentlig høyfett ketolyse ble det bedre.
Jeg tror kanskje TS lider litt av fettskrekk jeg... Man tror man spiser mye fett, men du burde kanskje måle det noen dager?
Jeg blir hvertfall svimmel om det ligger for lavt. I tillegg må jeg opp på mellom 25 og 30g karbohydrater pr dag. Så lenge du ligger under 70g er det ingen grunn til å kutte ned på fettet!