Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 17:53   #17
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Det med hårtap er relativt vanlig dersom man går ned i vekt uavhengig av hvordan man gjør det. Når det gjelder de andre symptomene, er du sikker på at det er p.g.a. kostholdet? Har du hatt det i alle 11 ukene, eller har det kommet de siste ukene? Det kan jo være at du er syk og at det ikke har noe med kostholdet å gjøre?

Hvilke symptomer kom først? Jeg f.eks. har sovet dårlig helt siden tredje trimester (min sønn er nå snart 10 måneder), og jeg har vært dårlig med hodepine (som var omtrent daglig), kvalm, uvel, lite energi etc. helt siden da og det hadde ingenting med ketose å gjøre for da spiste jeg fedonsk. Da sønnen min begynte å sove bedre og jeg sluttet med nattammingen forsvant de andre plagene omtrent over natten. Dårlig søvn kan fu**e til mye altså.

Godt du har fått time hos legen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat