Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-05, 17:06   #13
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Dette fortalte jeg akkurat broren min, også lurte han på hvor lenge forbrenningen ble holdt oppe? Flere timer?

- mofe

Hei
Det avhenger av hva man spiser !!men 1-2 evt 3-4 timer. !! ( dette gjelder ikke i ketose, der forbrenningen er høy hele tiden) Lavkarbo gir lengst aktivering av forbrenningen.
Drikker man 1/2 L vann økes forbrenningen i 1 time!( står et sted i "slank med ketolysekuren")

Det er noen undersøkelser som viser at moderat mosjon om morgenen ( fastende) kan øke forbrenningen noe i 8-12 timer. Jeg husker ikke eksakt undersøkelsen, men det var min konklusjon, at dagen i beste fall burde bestå av 30 min moderat mosjon, allerhelst før vi spiser frokost ( opp 1/2 time før normalt ) så spise hver 4 time ( bare ett lett måltid evt frukt om kvelden) da ville man oppnå maksimal forbrenning . Som vanlig forutsetter jeg et variert kosthold med mye frukt og grønnsaker av alle slag.
Og til slut, dette gjelder når vi taler vektstabilisering Atkins fase 4 er det vel eller blott et sunnt kosthold.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat