Sitter å leser litt om periodisk-faste fikk litt inspirasjon fra en journal jeg leste her inne og leste litt om folk som droppa frokost osv. Virker litt interessant, å faste daglig mellom 14-16timer inkl. når du sover, og istede for å spise mange små måltider dagen, heller spise færre med store måltider. Man kan velge når man vil ha fasten sin, om det er fra 21.99 kvelden før og over natta og ikke spise frokost før sent, eller om man starter den f.eks. klokka 16.00 og har den over natta så kan man spise frokost i 8 tiden. Ser for meg at det er mye mer man kan lage om man kan samle alle de 20 karbene man kan spise daglig rundt 2 måltider, også trenger man ikke planlegge så mye. Vekta har stått stille for meg i et par uker nå, så vurderer å prøve meg på dette(fra i morra). noen som har noen meninger om dette? er så mye for og mot på nettet og i magasiner. Fitness blogger på nettet er for, mens "tips i vg for høyere forbrenning" er imot osv. Så vært litt kjekt høre hva folk synes om dette