Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 15:44   #7102
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nei bare en tanke..
Jeg har nå hatt mens i 14 dager og det uroer meg, så da kommer det mange rare tanker i hodet. Vi skal nok prøve på en lillbrøster til småen snart og da er sånt litt kjekt å være obs på.

Ah, sånn å forstå. Det er mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for, og du er nok ikke den første som opplever forstyrrelser i menstruasjonsyklusen ved kostholdsendring. Det er veldig individuelt hvor lang tid det tar før det retter seg opp, men jeg mener det tok noen måneder før syklusen min var stabil, ikke at jeg blødde konstant fram til da, altså, men det var rot og tull en stund, men så ble alt helt klokkrent, og jeg fikk jevnt over mindre plager med pms og smerter og lange og kraftige blødninger.
Kroppen reagerer veldig fort på hormonendringer, bare nå da jeg slutta med p-piller og satte inn kobberspiral blødde jeg i fire uker. Veldig kjedelig, men nå går det seg til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥