|
Sv: Konstant trøtt ... Mangel på vitaminer, søvn ...?
*Suger til seg rådene* Tusen takk for så mange svar allerede! 
Det med dårlig døgnrytme kan nok også skyldes at mamma stort sett lar meg ordne opp i ting selv... Jeg er liksom en sånn som gjør lekser uten å bli bedt om det - og attpåtil har "strøkne" karakterer - som holder meg unna mange typiske tenårings"problemer" (røyking, narkotika i noen tilfeller, reker rundt på byen til alle tider av døgnet osv.), og som generelt holder meg unna bråk, så for henne er vel karakterene mine et slags mål på om jeg får nok søvn - om dere skjønner. 
Men, jeg skal få ordnet en legetime snarest mulig for å få sjekket verdiene, og så skal jeg jobbe med vanninntak og døgnrytme. *Streng med seg selv* 
Egentlig synes jeg det er veldig rart at jeg ikke drikker mer vann - jeg er nemlig en sånn som alltid går rundt og er varm i kroppen, mens mamma fryser som om hun skulle bodd i et kjøleskap. Når jeg vil åpne vinduet, for eksempel, vil hun helst ha på seg pledd. Jeg har fått høre både av venner og familie at jeg må ha en kroppstemperatur som er et par grader høyere enn resten - og slik har det vært så lenge jeg har husket, altså til og med før jeg begynte med lavkarbo. Go figure. 
Men uansett om jeg ikke får skaffet meg ketolysetablettene med det første, tenker jeg at jeg skal starte opp med et sånt multivitamintilskudd som vi har stående - tenker ikke det skader å få i meg det som er i den, siden jeg sannsynligvis likevel trenger mer enn det jeg får i meg nå. 
|