|
Sv: Ketose og overspising
Jeg overspiser?
Nå synes jeg du er svært kritisk mot meg her, og du har klagd over min kunnskap i hvert eneste innlegg jeg har hatt. Helt ærlig har jeg holdt vekten min hele livet, aldri vært overvektig og alltid vært normalvektig. har også alltid vært svært interessert i ernæring, og har en mor som er ernæringeskpert. så vær så snill å ikke kom her å fortelle meg at jeg er feilinformert. Det at flere må redusere kaloriene på lavkarbo er et bevis, bare spørr flere her inne med den erfaringen. 4000 kcal om dagen for en kvinne på 1.66 har da aldri vært sunt. uansett hvor ketogent du spiser. dette kalles overpising. man kan da spise ketogent med et normalt kaloriinntak. ser flere her inne overspiser, er jo dette jeg vil frem til. er da ikke noe vits i å spørre om hvorfor vekta står stille da. sjekk ut diett.no daglig.
det er da helt klart at en person som er overvektig med et stort kaloriinntakk går ned i vekt ved å senke det! les hva jeg skriver før du misoppfatter å kritiserer. virker som om du kan så mye mer enn alle andre her inne. flere her inne var skeptisk til dette fettet, men jeg hadde da søren meg ikke vært her inne om jeg ikke tror på lavkarbo filosofien. JA jeg har visst siden jeg var liten jente at sukker og karber i store mengder er det som gjør folk fete. er ikke på dette forumet for å slanke meg, dessverre. er her for å lære mer å jeg er kun opptatt av å holde vekten å ha en sunn livsstil. det å hjelpe andre her inne gir bare mer motivasjon.
Jeg har alltid spist en solid frokost, og er ikke sulten på kvelden. fråtsing har aldri vært min greie. om jeg overtrener eller spiser for lite har du vel egentlig ingen peiling på.
|