Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 14:57   #6
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Konstant trøtt... mangel på vitaminer, søvn...?

Begynn med døgnrytmen! det må jeg også gjøre nå for den er helt på bærtur og jeg går ikke noe mer ned i vekt. Ender også ofte opp med å spise mer om jeg er våken lengere så der er det win win.
Så kan du jo begynne med et multivitamin å se om det hjelper.
Om du bruker diett.no flittig så ser du hva du får i deg for lite av også og kan spesifisere litt mer med det.

Når det gjelder vann så er jeg slik også at jeg aldri er tørst, og det var sånn i mange år - helt til jeg begynte å drikke vann. Jeg hadde et par dager hvor jeg tvang meg selv til å drikke 3 liter vann, og jeg hater vann på smak og konsistens så dette var ikke så lett, men etter noen dager så oppdaget jeg at jeg ble tørst! Så jeg vekket tørsten framfor å vente på den ved å drikke mer vann og det hjalp. Vann er også viktig for vektnedgangen. Jeg greier fortsatt ikke å drikke vann fra glass, men jeg bruker ei camelbak flaske og den gjør det kjempelett å få det i seg. Jeg sitter som regel med den bare i munnen mens jeg leser rundt på forumet (jeg leser i timesvis hver dag) og da går det så atuomatisk at jeg glemmer at jeg drikker. Kjempekjekt!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat