Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 12:14   #78
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.

Forumtroll el ikke - så synes jeg det er en viktig diskusjon og ta, og kunne fint startet en tråd om emnet selv. Har forøvrig ikke lest noen andre innlegg av TS enn dette, så kan ikke uttale meg om mer enn det hun nevner her - og det er jeg enig med henne i.

Hun kunne jo bare laget ett j... innlegg hvor hun spurte hvordan hun sletta profilen, og ikke vase det bort i nok av det samme oppgulpet som alle de andre trådene hennes? Ja, jeg kaller det oppgulp når man nevner det samme for ørtende gang. Da er man kun ute etter å provosere. Så sorry mac, ingen sympati den her veien. Om forumet er så jævlig så hvorfor i svarte gidder hun da å sitte her å svare på postene liksom...nei takkskalmanha.

FYI, jeg hadde turt å sagt det her face to face.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that