Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 03:31   #7
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Når bør jeg spise de døgnene jeg har nattevakt

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Så tidlig dere er oppe da :P Sover til 18 etter nattevakt, drikker vann når jeg står opp, "middag" rundt kl 20.30 å gjerne 2måltider ila natten, sjeldent jeg spiser når jeg kommer hjem om morgenen
Lurer litt på hvordan dere fordeler karbohydratene de dagene dere går av vakt? Jeg velger gjerne å være våken til kvelden for å komme inn i rett døgnrytme, men siden jeg bare spiser 50-60g karbohydrater i døgnet så er det litt vanskeli å få i seg nok mat slik at jeg blir mett

Det varierer når jeg står opp. Siden jeg bare har megselv å passe på, så sover jeg til jeg våkner av meg selv. Det betyr ingenting om det er kl 13 eller kl 19. Når jeg jobber natteskift, så jobber jeg vanligvis sju natteskift på rad for så å ha fri i 10 dager etter det. Jeg pleier å holde meg våken til kvelden jeg også og vips så er man i normal døgnrytme igjen. Ikke alltid så lett da... Fort gjort å sovne litt for tidlig... Men det er lettere å forskyve det den veien.

Jeg kan noe særlig om libra, men det er vel lavkcal og høykarbo egentlig? Jeg teller ikke karbohydrater, men holder meg til lovlige matvarer. Det blir ca 15g kh per døgn for meg. Men jeg spiser jo masse fett og teller jo ikke kcal. Spiser til jeg er mett.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat