|
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Kan jeg være med også? 
Slenger meg på, jeg da. Er 19 år, hele 155 cm høy, og veide for tre uker siden 94 kg. I dag, etter ca 2,5 uke på lavkarbo, er vekta nede på 90 kg. Er ikke sånn at jeg merker at disse kiloene er borte, men blir utrolig gøy å se at vekta viser 8-tallet igjen. Det har det ikke gjort på noen år.
Har ikke hatt den effekten med økt energi enda, men er fortsatt i startfasen, så regner med dette går seg til. For å holde oversikten skriver jeg inn (nesten) alt jeg spiser på diett.no, har ellers et ganske avslappet forhold til mengde mat. Jeg spiser til jeg er mett, men holder meg til kjøtt og grønnsaker til middag.
Har skaldemans kokebok, som var boka som satte meg i gang denne runden, prøvde meg på lavkarbo for et år siden, men da uten bok og med hele familien. Det ble for vanskelig, men nå som jeg bor alene, prøver jeg meg igjen. Har ikke vekt hjemme, så får bare veid meg de helgene jeg drar hjem til familien på besøk. Neste gang blir det nesten tre uker siden siste veiing, og min fjerde uke med lavkarbo. Er mildt sagt veldig optimistisk.
Tar ting over tid, men skulle gjerne hatt bort ca 30 kg, kanskje 35 hvis jeg klarer. Nei, det blir feil. Jeg SKAL klare det. 
Er kjempe imponert over alle dere som har allerede gjort en helt fantastisk innsats, og synes selv det er veldig oppløftende å høre at det er faktisk mulig å kvitte seg med valken som gjerne vil henge over buksa. STÅ PÅ!

Veien til en sunn og lettere kropp

|