|
Sv: Hva med røyking og inaktivitet?
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
marjusen, så fordi jeg var så dum og skrev litt for privat om meg selv, så har jeg ingen grunn til å være her å diskutere? har du undersøkt om det er noen andre her inne som ikke er slik i RL? For da må de jo komme seg fort ut av forumet...
nå ble faktisk jeg littegrann provosert....
Okej, her har vi et prakteksempel på hva jeg mener.
Vis meg hvor jeg skrev at du ikke har noen grunn til å være her å diskutere!
Det er dette som er hele poenget mitt. I den rullestolskrivinga di i sta så er det alle vi andre som ikke leste riktig, mens du mente totalt noe annet enn alle vi andre trodde du mente. Det er et hint om at det du skrev ikke betydde det du trodde du skrev!
Og nå så tolker du det dit at JEG, MARIUS som er navnet mitt, IKKE gadd å diskutere med deg etter du var privat og delte det at du LIKTE å være noen andre enn du egentlig er på nettet. JEG!!! MEG!!! MARIUS!!! Han som er 28 år. HAN GADD IKKE.
OG JA, selvfølgelig er det HEEELT opp til MEG om jeg ikke gidd diskutere med deg!!!
Men det har INGENTING, ABSOLUTT INGENTING med at du ikke skal få være her å diskutere. DU kan lage tusen tråder her hver eneste time om du vil for meg.
Det er jo ikke rart det blir mye rare og ugreie innlegg her. Du skriver selv så INEGN andre forstår. I tilegg så drar du heeelt feil konklusjoner av det alle andre skriver.
FEKS, LES over det vi diskuterte ang. siteringen av nerthus når det gjaldt om det var like farlig å spise godis på lørdager som å røyke. Hvordan i alle dager dro du den konklusjonen der????
Marius, trøtt, småfull og fortsatt på hihi stadiet
EDIT: Ser over her at det ble litt rart, men klokka er snart halv tre på natta. men poenget mitt kom fram tror jeg hehe
NATTA snart, tror jeg. hihi

Sist redigert av marjusen : 10-04-11 kl 02:17.
Årsak: se edit
|