|
Sv: Hva med røyking og inaktivitet?
Kjenner at jeg blir litt provosert av TS jeg også, og det skal litt til faktisk.
Først til det at du føler deg så "mobbet" eller hva det er, så du må slette profilen. Dersom en ikke liker svarene en får, kan en bare la være å legge ut nye tråder og la være å gå inn på forumet, enn behøver da ikke å "skrike" så høyt om det at en vil slette profilen, det virker veldig drastisk.
Mange har gitt deg fine, velformulerte svar på hvorfor de mener det de gjør, uten at du har svart på det.
Så til det med røyking og inaktivitet.
Jeg har valgt lavkarbo fordi det fungerer for meg (faktisk det eneste, å bevege meg mye og nesten ikke spise "snop" fungerte ikke).
Røyke har jeg ikke gjort og kommer ikke til å gjøre det, da jeg har foreldre som gjør det (mamma er sykepleier og vet alt om farene), og vet hvor vanskelig det er for dem å slutte.
Akkurat nå kan jeg bevege meg lite p.g.a. en prolaps (fysiteraputen min har faktisk bedt meg om det, altså ikke overbelaste meg).
Lar meg provosere av alle (også de som "misjonerer" lavkarbo) som skal fortelle hva andre skal gjøre. Vi lever i ett fritt land faktisk. Men vi er alle enige om at overvekt er ett problem, så når noen greier å gå ned med lavkarbo så får det være nok.
Og de kommentarene om at en er "så sunn", har ikke jeg sett (har vært her en stund, selv om jeg ikke har kommentert så mye). De som sier det er det faktisk, mange her som er kjempeflinke til å spiser riktig og trene mye.
Trening kan dog også være en avhengighet som røyking, og faktisk da være skadelig.

Min rabattkode på Iherb: UDE982 - den gir $5 i rabatt ved 1. kjøp.
|