|
Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
ja, jeg har nå fått kontakt med en som skal slette profilen. og skal snart forsvinne. synes noen av dere her inne skal gå inn i dere selv og tenke over hvordan dere svarer og "fryser" ut folk som er nysgjerrige. for du fortsetter å kalle meg provoserende, selv om jeg prøver å skrive på en annen måte, og forme spørsmålene på en annen måte. og, ja, tenk at jeg er pratesyk! og tenk at du gidder å svare, selv når du ikke gidder å svare! imponerende! girlpower deluxe...
i stede for å slenge dritt tilbake her, hvorfor i alle dager tar du deg ikke tid til å lese hva nerthus faktisk skriver til deg?
hun har svart deg flere ganger, med linker. Hva er grunnen til at du hopper og driter i å fortsette diskusjonen saklig i de trådene?
Det er nettopp dette som oppfattes som trolling. Så fort noen kommer med saklige tilbakemeldinger, så slutter du å delta i de diskusjonstrådene. Da lager du heller en ny tråd med nye påstander og spørsmål.
Det er jo derfor du oppfattes slik som du gjør på forumet her. Det er ikke slik et forum fungerer. Dette er brukerstyrt, og alle forventer respekt.
Marius

|