Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 21:50   #12
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ketose og overspising

Opprinnelig lagt inn av cato, her.

Ja, eg øker. Men eg trener tungt også så det er ikkje berre fett. på badevekta som syner vekt-fett-væske-muskel så går eg opp i fett%, ligg no på 13. Men eg har ikkje vore i ketose tidlegare. Dette er ny arena for meg. Tidlegare er det brød, frukt, karbopulver, snop, masse karber. overspising, tgrene, gafrle innpå med mat. Dette blir då ei omstilling for meg, der eg håpar ketose får meg til å kontrollere inntak av mat, redusere fett% og behalde hurtighet og styrke.

Jeg har i tre uker ligget på 3500-3700 kcal. per dag uten å bevege meg lenger enn nødvendig for å få i meg mat og få gjort de daglige gjøremål. Er hjemmeværende så er ikke på jobb eller noe....
Nå har jeg bare en dag igjen av dette eksperimentet, følg med i denne tråden i morgen ettermiddag så får du kanskje enda mer lyst på LCHF....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat