Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 21:48   #1602
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Monica 31 - jeg har jo lest at du har barn - hvordan klarer du å presse inn 3-4 økter på treningssenter i uka? Gi meg tips!!!
Jeg har jo vært medlem på Sats ørten ganger, men det har alltid kokt bort i kålen og endt med støttemedlemskap. Nå er jeg imidlertid mer motivert enn noen gang!
Akkurat dette synes jeg er litt vanskelig - mannen min har jo også trening og annet program, så noe særlig mer enn en økt i løpet av ukedagene og en i helga synes jeg er vanskelig.

Hei, det krever litt planlegging ja! De ukene jeg får trent 4 ganger tar jeg en runde hjemme også, enten jogger, sykler eller går ca.en time på inlines med staver.
Ellers er jeg så heldig å ikke begynne så tidlig på jobb så jeg trener mye kl.9 om morgenen og om onsdager eller fredager på kveldstid drar jeg og mannen min sammen på spinning, de har barnepass frem til 19.30!
Men det er faktisk er prioritering som koster litt. For meg er trening så viktig og avgjørende for selvfølelsen og motivasjonen min.
I det siste har det ikke blitt så mye pga. all sykdom av og på i fler måneder, men snart er jeg skikkelig tilbake. Gleder meg til mandag er så utrolig mye på planen for tiden, da blir det ikke alltid så mye til meg. Man får gi og ta...om hverandre

Godt å høre det går bra Gro!!!!!!!!!!! Du er tøff som gjennomgår alle prøver og forskjellige belastninger....

Håper alle har en bra helg!!!!!!!!!!!!!