Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 15:23   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Syns jeg er sulten hele tiden..noen som vil titte litt på det jeg spiser?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

På Fedon Lindberg kan man spise to frukt daglig. Jeg har prøvd å sette meg litt mere inn i Fedon den siste uken, å man spiser ganske mye friere enn ketolyse. Du har en max grense på 20 karber nerthus, På fedon kan man spise langt flere karber!

I know, jeg har spist etter fedon tidligere Men TS spiser druer og epler. Det gjelder og velge rett frukt også - og som noen sier her, noen får mer sug og sult av frukt enn andre, og da kan det være greit og forsøke og kutte ut en periode for å se om det kan hjelpe. Problemet er jo nemlig at TS er sulten hele tiden... Fedon forfekter også mer bønner og linser noe TS ikke spiser særlig mye av, ei heller fedonbrød feks.
Så en uke uten frukt og med litt mer fett siden TS faktisk spiser svært lite karbo til og spise Fedon tror jeg kan være en ting og prøve ut

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat