Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 11:27   #491
Dollsine
Gjest

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

God formiddag! Synes dere er superflinke! Noen har nådd målet, andre er på god vei. Og atter andre ikke....

Jeg har holdt på med dette siden i juli i fjor, og har gått ned 2-3 kg og noen få cm. Men jeg har fått en bedre hverdag med tanke på en mage som fungerer, en kropp som føles bedre osv. Jeg har funnet ut at rødvin og mørk sjokolade (70% eller 86%) har ødelagt for meg Er fryktelig glad i rødvin, ikke i så store mengder, men har kunnet tatt meg et 1/2 - 1 glass en to-tre kvelder i uka. Jeg har fulgt med på stix og sett at jeg har svaaaakt utslag. Nå har jeg ikke drukket rødvin på to uker, og har nesten 100% utslag på stixen. Fikk en reduskjon på utslaget forrige helg da jeg spiste mørk sjokolade, så da er den fjernet fra kostholdet og. Jeg kjenner at det foregår noe i kroppen. Jeg ser at den forandrer seg. Ikke mye, men akkurat sånn at jeg merker det. Veide meg i dag og det rusler ned noen få gram, sakte men sikkert. Det er jeg fornøyd med.

Så til dere som sliter eller ikke ser de forventede resultatene: Ikke gi opp. Tror du på dette, så ikke gi opp. Finn din måte å gjøre det på. Det er ikke en diett; det er å spise annen type mat enn du har gjort før - og hodet trenger tid på å tenke på annen måte. Det sies at noen ikke kan spise cherrytomater, andre ikke ost, eller sopp osv. Jeg har vært helt nede på det ekstreme med kun fett og protein (Skaldeman) i kosten, uten at det hjalp meg. Fokuser på å ha det bra fysisk/psykisk, spis akkurat passe mengder og ikke se på hva du "går glipp av". Tenk på hva du får i stedet.

Svar med sitat