Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 16:25   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan virker ketosen?

Lurer på hvorfor du tror du kommer til å sprekke? Det er ikke farlig og øke karboinntaket noe - du kan faktisk spise opptil 70 gram karbo pr dag uten å redusere fettinntaket.
Noen er i ketose opptil 50 gram pr dag, andre mindre, andre mer... finn din egen vei.

Tell karbo - jeg ville lagt meg på rundt 20 ihvertfall i starten. Det er ingen poeng i å ligge for lavt, ting går ikke raskere for det

Konsentrer deg om å nyt maten istedet - spise mye og god riktig lavkarbomat. Tren lett de første par ukene, så kan du begynne å sjekke ut hvordan din kropp fungerer på lavkarbo.

Dette er det som er livet... god mat, god næring og god helse

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat