|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg tenkte bare på den forferdelig grusomme låta som handler om å ta i mot granater, kuler i hodet, hoppe foran tog, dø og generelt gjøre veldig mange meningsløse og regelrett triste ting for den man er forelska i! Så kan man jo se langsiktig på det og lure på hva hensikten med å dø for noen man har lyst til å være sammen med er! 

Man blir jo ganske irrasjonell av å være forelska da. Men er usikker på om man faktisk ville gjort alle disse meningsløse tingene.. Men jeg har ikke så kjennskap til han. Jeg hørte sangen nå. Men ja. Det jeg mener er mer sånn; hvorfor går jeg rundt i en tåke og bare tenker på hva som muligens kan skje? Det kjennes ikke ut som det er så veldig nyttig for et jeger- og sankersamfunn og ha folk som går rundt sånn hele tiden.. De ville jo heller blitt mat enn å skaffet mat.. Jeg føler meg egentlig ganske patetisk. Jeg forelsker meg IKKE ofte. Men når det skjer er faller jeg på slevja i sørpa/søla og får tåkesyn. Og mister konsentrasjoner. Til hvilken nytte liksom...
Ok. Nå har jeg maset rundt hele forumet om kjærlighetslivet mitt.. Beklager. Men som dere skjønner, jeg tenker ikke på så mye annet   
|