Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 10:03   #51
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marilill, her.

Hei!
Jeg skal ned ca 45 kg, er drømmen, jeg har alt gått ned 4.5 på normal kost og 1.4kg de to første dagene her på lavkarbo. Jeg er veldig trøtt om dagen men håper det endrer seg når lavkarbo forbrenningen er i gang.

Mine mål for april er å fortsette nedgangen, glemme alt jeg ikke lengre kan spise.. jeg har alltid elsket potetgull... poteter, ris og pasta...
Jeg har funnet ut at lavkarbo krever planlegging og det er jeg ikke så flink til enda. Så målet mitt må være å bli flinkere til å planlegge variert mat

veier 121.1 kg i dag, og håper å komme under 120 til april er slutt, gjerne ned til 118...

Om du vil ha et tips - skulle du få akutt behov for pommes frites kan jeg anbefale frityrstekt sellerirot. Smaker kjempegodt. Ikke like sprøtt som poteter, litt mer søtlig i smaken, men supert tilbehør. Mmmmm.
Og velkommen forresten

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Etter skikkelig nedtrykkende nyheter fra sykehuset i dag, har min mor, i et forsøk på å muntre meg opp, bestemt seg for å sende meg til syden! Å hjelpes! Må jo si at jeg gleder meg litt, men så gruer jeg meg også. Har ikke vært på tur siden 15-års alderen.

Men da MÅ jeg bare være flink og fortsette som jeg har gjordt de siste ukene. Tja, utenom på lørdag da. Uff, nå kan jeg trege på at jeg drakk meg møkas og sprakk i helgen..

Jess jess, da blir det skaldeman fakir på meg fremover, og nå som jeg har sagt(skrevet) det her, så må jeg jo gjøre det også

Huff for dårlige nyheter, men så deilig med sydentur da! Det hørtes veldig deilig ut akkurat nå. Ledig plass i kofferten? (kan prøve å bli enda litt mindre før den tid...)

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg skal veie meg i morgen.
Er litt nedtrykt for jeg spiste akurat to brødskiver. Jeg klarte ikke å la vær. Hadde jeg ikke tatt det så tror jeg veien hadde vært kort til butikken og kjøpt sjokolade og det syns jeg var mye verre. I morgen skal kjøleskapet fylles opp med ny deilig mat som jeg skal ha.

Lykke til med veiingen. Start dagen i dag med nye ark. Brødsprekken var i går, og det er leeeenge siden Nå går det så mye bedre!