|
Sv: 20 kg ned?
JEg spiser ketogent hver dag og spiser bare fet fisk, grønnsaker, egg og bacon. Spiser ingen brød erstatninger, nøtter, frø eller melkeprodukter. Så er veldig sundt, inne så mye rom for å treffe på partystoppere osv, trenger å være streng med meg selv, + at jeg ikke skal spise gluten og melkeprodukter pga AD(H)D, så.. funker veldig fint, ikke dyrt heller, vandrer rundt å kjøper fisk på tilbud, har ikke særlig godterisug heller.
Men har et (stort) problem. Jobber på Ica supermarked(1-2 ganger i uka) og de har sånn bort med gratis prøve smake snop. Idag f.eks. var det smash, en hel haug. Sitter vanligvis i kassa, så er ikke noe problem å holde seg unna, men utpå kvelden må jeg ut i butikken å rydde, å selv om jeg ikke skal, og diskuterer med meg selv, så ender jeg alltid å ta en smash o.l. når jeg går forbi! Klarer ikke å la være, tror det er fordi det er gratis. Så idag spiste jeg 10-15 smash. Klarer ikke å kontrollere det, og sitter her med så rotten samvittighet. Er ikke hver gang jeg jobber at de har godteriet ute da men.
Så noen som har noen innvendinger på om dette er super krise og noe jeg på liv og død burde slutte med, eller ja, hva mener folk? SLiter litt med akkurat det gratis godteriet på jobb.
Spiser meg jo ikke ihjel på det, men spiser mer enn ingenting, så får så dårlig samvittighet etterpå 
|