Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 23:03   #41
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Referanseverdier for hypotherose-behandling

Fremdeles lett feber , 37,8 mot normalt 35,8. Blodsukkeret mitt er ennå noe for høyt, så jeg bruker nå NovoRapid som er en hurtigvirkende insulin ved behov 2-3 ganger daglig.
Første dag på lang tid uten "melkesyre-følelse" og masse hjertekrampe. Har dremdeles hjertekrampe men ikke så ofte. Sov faktisk gjennom hele natta. Krysser fingrene for at det fortsetter slik!
Strumaen min har synlig vokst disse siste ukene, men er ikke varm å ta på i dag.
Det murrer i ledd i dag, tidligere har det vært direkte vondt.
Alt i alt er jeg noe bedre nå, så jeg håper dette har sammenheng med en medisinfri dag og så bare 100 mg pr dag.
Tusen takk for at du svarer og hjelper meg og tusen takk for linken til blodprøvetyding

Sist redigert av BenteR : 07-04-11 kl 23:54.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat