Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 21:49   #32
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Tenkte jeg skulle komme med et positivt innslag her.

Først av alt vil jeg igjen poengtere noe mange har sagt, Slankogfin: MANGE her inne har jobbet MYE med psyken og helsa for å komme seg dit de er nå. Selvfølgelig kan det hende at mange av dem VIL slutte å røyke - men som mange har sagt, så er vi her inne bare menneskelige! Det er jo ikke noe særlig lurt å bygge den tredje raden på en murvegg når man såvidt har begynt med den andre... det er jo mye lurere å sjekke at den andre raden er skikkelig solid først!

Når det er sagt, så vil jeg bare si at jeg stadig blir imponert av de her inne som jobber så utrolig hardt for å nå målene sine - hvorfor, Slankogfin, kan du ikke fokusere på det positive folk her inne har oppnådd, i stedet for å fokusere på det negative, slik du ble så oppgitt over at andre visstnok gjorde i forhold til dine innlegg her inne? Som det står i Gerd sin signatur, må man se på seg selv først om man vil forandre verden - får SÅ å se på andre.

Dessuten er jeg banna sikker på at det er mange her som har staheten som trengs for å slutte å røyke - de er bare smarte nok til å skjønne at det er bedre å gå én gang rundt nabolaget til å begynne med, enn å prøve å løpe en runde rundt hele byen.

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat