Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 21:41   #13
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjerringa mot strømmen?

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Takk for tips Pruttilutt.
Trodde Nannahs knekkebrød var rimelig safe jeg da...

En annen ting er dette med sult... Folk sier jo at sultfølelsen går ned på dette kostholdet. Men ikke hos meg... Jeg kan ete godt, og rett, men likevel blir jeg sulten etter 2 timer. Jeg kan gå å drikke et stort glass vann, men det hjelper i omtrent 10 minutter.

Ser også at folk får fantastisk hår og flott hud på lavkarbo...
Huden min har aldri vært så tørr og kløete som nå, og håravfallet er like stort som før..

Hører jo om alle de fantastiske bivirkningene man få på lavkarbo.
Jeg har to ting. Blodsukkeret ser fint ut, og jeg er ikke oppblåst lenger.

Pleier å være ved godt mot og tenker at det er litt startproblemer, men i dag kjenner jeg at jeg er litt nedtrykkt.
Er ikke forandringene noe mer enn dette, og jeg i tillegg legger på meg i stedetfor å gå ned i vekt, så kan jeg jo likegodt gå på tabletter for å forbedre innsulinopptaket, og spise som jeg gjorde før....

Jaja... humøret er nok bedre i morgen tenker jeg

Pruttilutt gir glimrende råd her! Hvor lenge har du holdt på nå? Jeg kan bli mye sulten om jeg spiser veldig store porsjoner, prøv og reduser bittelitt og ikke spis deg stappmett - bare mett og se hva som skjer
Dette er nok bare startproblemer, det kan faktisk ta fra 2-8 uker før kroppen er i gang med ordentlig fettforbrenning, så vær tålmodig! Humøret er slik fordi du ikke spiser karbohydrater. Karbo har en "oppløftende effekt" på noen, slik at serotoninivået ditt muligens er litt lavere enn vanlig nå. Tenk gjennom målet ditt, planlegg måltid og eventuell aktivitet, og se for deg resultatet om noen tid framover

Dette klarer du fint det er jeg helt sikker på!
Det er sååååå verdt det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat