Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 21:24   #2251
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av wainita, her.

Masse gode ideer her for en nybegynner. Hva erstatter dere spaghettien med ,bare kjøtt saus går jo ikke? Når dere har Taco,er det da lov og spise Taco Tubes? Vanlig Thai mat,kutter dere ut risen og hva brukes istedet(elsker Thai mat ,veldig sterkt). Mye løk her så er forvirret. Er det vår løk pga mener jeg ikke skal spise løk?

Ssttii har svart ca det jeg ville svare. Vil bare legge til at man kan også spise bare kjøttsausen. Putte i masse fett, og vips så er den en mettende gryte. Men du finner oppskrifter på squashpasta på forumet.

Og så vil jeg legge til at jeg har lagt ut oppskrift på lavkarbo-taco på bloggen med forklaring av hvordan man lager tacoskjell. Og ikke minst en variant av tacokrydder. Det tar bare noen strakser å blande tacokrydderet selv. Det er bare tåpelig å kjøpe det egentlig... De putter i masse sukker i kjøpeblandingene... Bare sjekk i butikken, og du vil se at sukker er først eller veldig langt oppe på ingredienslista.

Det siste spørsmålet skjønte jeg ikke helt. Løk er OK i normale mengder, men noen opplever det som partystoppere - altså at det bremser vektnedgangen. Svarte det på spørsmålet ditt?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC