Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:13   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

Hvis jeg begynner å spise snop hver dag igjen. og kaker. og ikke gidder å gå så mye tur. så vil jeg gå opp i vekt igjen. Og hvis jeg ikke passer på karbohydrat-inntaket om kvelden, som legen sa. men fortsetter jeg slik jeg gjør nå, så vil jeg gå enda mer ned i vekt. problemet er jo å finne den gylne middelvei.

Jeg spiser sånn ca pr dag: frokost:to 98% grove skiver med enten ost eller makrell i tomat. en kopp med te med suketter.
lunsj. en grov skive med pålegg eller ost. en yuplait youghurt.
middag: grønnsaker og rent kjøtt (kyllingfilet eller annet) og bearnaisesaus. kvelds: tre stekte egg. en appelsin.

ellers drikker jeg mye vann. og spiser noen lavkarbo knekkebrød pr dag. Jeg går jevnt og trutt ned. vet ikke helt når jeg vil stoppe. og går tur i opptil 90 min pr dag. selv om jeg er kronisk syk. har trosset både vær og vind og smerter.

virker som du er litt hoverende, og håper at jeg vil gå opp i vekt igjen? det kan oppfattes litt nedlatende det du skriver også....

Du får stå for din oppfatning av det som blir sagt - men du kjemper mot vindmøller her inne på et lavkarbokosthold når du forfekter mindre kalorier og mosjon som eneste rette vei.... hva hadde du forventet? Applaus? Jeg VET at du sannsynligvis vil gå opp i vekt over tid - fordi det er så veldig vanskelig og kjempe mot konstant sultfølelse - og når kjemien i kroppen din i tillegg er i alarmberedskap fordi du sulter den - så har ikke DIN viljestyrke så mye og si - kroppen din vil framtvinge fettlagring uansett - og du ender opp med og spise mindre og mindre for å ikke legge på deg. Vi er mange hundre her inne som har opplevd akkurat dette - og DERFOR spiser vi lavkarbo i dag alle sammen

LES linkene jeg har gitt deg! Og slutt og bli fornærmet da - herlighet - du vandrer inn her og sier at det vi driver med er tull og at du vet den eneste veien til paradis for DU har personlig erfaring, du hadde blitt like ivrig etter å gå løs på argumentene dine selv om du hadde kunnet mer om lavkarbo

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat