Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:01   #29
IdunSukkerfri
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
IdunSukkerfri er på en erverdig vei

Sv: Tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?

Så ble det ikke ferdiggrilla kylling (verken lår eller vinger) på meg da de hadde ikke igjen flere på coop! Endte opp med kyllingkjøttdeig istedet, hehe. Forslag til hva jeg kan gjøre ut av det?

Sukkerfri ketchup skal jeg "innføre" etter en liten stund (ketchoman jeg ser dere, det ligger jo i navnet ) for den gjør jo nesten ALT bedre. Tenker først jeg prøver være så streng som mulig før jeg slipper opp og innfører litt skyr, ketchup, mer grønnsaker osv, så får jeg mest mulig ut av de få karbohydratene jeg skal ha nå.. Gjelder sånt sukkerfri brus og funlight også? Har egentlig avvent meg, men kan jo komme godt med tror jeg

I tillegg har jeg veid meg (var egentlig livredd) så nå vet jeg hvordan jeg ligger ann. Fint å vite til neste gang jeg veier meg, med tanke på resultater Er ikke mer enn rundt 10 kilo jeg vil ned tenker jeg, jeg vil ALDRI komme over til å bli "litt" for tynn etter å ha vært skrapa en gang før...

IdunSukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo :) Svar med sitat