|
Sv: Har gått ned mange kilo
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
Det var ikke meningen å være nedlatende. Hvis noen har blitt overvektig selv om de spiser sunt, og er aktive, så tror jeg på det! Har ingen grunn til å ikke tro på dere. 
Men for MIN del, og min erfaring er: jeg er blitt feit pga snop og kaker og lite aktivitet, og piller som hadde vektøkning som bivirkning. derav økende appetitt. 
Jeg mener også: hvis en person som min svigermor hadde spist mindre, mye mindre, så kunne hun klart å gå ned i vekt. Og sluttet å gumle snop og kaker. Hadde hun f.eks. kun spist 1500 kalorier til dagen, så MÅTTE hun gått ned i vekt. 
ser at mange av dere sier at dere nesten ikke trenger måltider, fordi dere blir så mette. men det har nok noe med kaloriene å gjøre samtidig da, for det er nok ikke så mange kalorier dere får i dere ved å spise to ganger til dagen. da vil dere automatisk gå ned i vekt. hva mener dere?
Jeg mener at du aner ikke hva du skriver om og at du bør sørge for kunnskap. Du sier i det ene innpustet at du tror på det folk skriver om at de gikk opp i vekt på såkalt sunn mat, på neste innpust sier du det motsatte fordi man MÅ jo gå ned i vekt på 1500 kalorier per dag.
Jeg gikk ned 16 kilo på 16 uker med et inntak av gjennomsnittlig 2700 kalorier per dag, jeg loggførte alt jeg spiste på fitday så dette vet jeg. Jeg er delvis rullestolbruker og får ikke trent mye og ordentlig.
Det eneste du oppnår ved å slenge ut av deg påstander du ikke vet noe om er å virke trollete og uviten.
|