Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 14:08   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?

Opprinnelig lagt inn av IdunSukkerfri, her.

Ingen fare for at jeg skal innta lightprodukter nei, når jeg først ER på lavkarbo så ER jeg på lavkarbo Så langt i dag har jeg inntatt 3-4 gram kh!

Og dere aner ikke hvor rart det er å akkurat ha spist kylling stekt i en god del fett med OST på, hehe. Gleder meg til å handle i dag, rømme og creme fraice har ikke fått være med i handlekurven siden FØR jeg var syk. Majones liker jeg desverre ikke.. Innrømmer at jeg kommer til å savne sukkerfri ketchup og skyr da.. *sukk*

Takk for kyllingtips, jeg tenkte egentlig litt på de som er i varmtvaredisken i butikken jeg da. Hvordan er de?

Spør i disken hva de er marinert i - men jeg spiser en del grillet kylling med skinnet på fra samme varmedisk så jeg ville ikke bekymret meg Det er jo GODT!

Jeg spiser litt ketchup uten sukker av og til, i dressinger feks. Skyr vet jeg også noen spiser her inne, men jeg aner ikke karboinnhold. SMakte en gang og ble skuffet over smaken så jeg holder meg unna

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat