Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 11:14   #11
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Hva spiser resten av familien?

Vi spiser stort sett det samme, men de andre spiser i tilegg litt ris, poteter el. pasta. Det blir mindre og mindre av det og mere og mere salat og grønsaker ved siden av middagen. Gradevis så ser jeg de går over til min kost.

Siden de spiser mere karbohydrater enn meg så må jeg tenke litt på det når jeg serverer mat. I hverdagen får jeg det ekstra fettet jeg skal ha i måltidene som vi ikke spiser sammen. I helgene lager jeg felles mat som har litt mere fett i seg.

Nå har jeg tenåringsbarn men i løpet av de to årene så er kroppene like slanke og fine.

Vi snakker endel om kost og hvordan man kan få en balanse og at vi har ulike kropper og det som passer for en passer ikke for en annen. De er veldig interresert, noe jeg tror kasnje er naturlig for ungdommer?
Problemet her er kost og ærnæring på skolen hvor det blir vranglære i forhold til hva jeg tror på.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat