Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 09:21   #114
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kom plutselig seriøst i ketose på stix også... da jeg spiste så mye mener jeg, har ikke hatt utslag på en stund enda jeg har spist mindre karbo PRE uka jeg spiste mye mat - og da også mer karbo .

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Sitter og flirer når jeg leser dette for jeg har mye av samme erfaringene som deg Nerthus. Har hatt noen voldsomme utslag på stixen de siste dagene og det er det lenge siden jeg har sett.

Dette er egentlig ikke så rart. Leveren danner ketoner både fra kroppsfett og fra fettet i maten man spiser. Utslag på stix viser bare hvor mye ketoner som finnes i urinen og sier ingenting om hva ketonene er dannet av. Ved inntak av svært store mengder fett er det dermed ikke unaturlig at man kan påvise flere ketoner i urinen enn tidligere uten at dette betyr at man har forbrent mer kroppsfett.