Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 08:19   #113
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vi krysser fingrene for at dette ga en boost.... og var det det, kan jeg jo prøve slikt innimellom, variere på næringsinntaket.
Kom plutselig seriøst i ketose på stix også... da jeg spiste så mye mener jeg, har ikke hatt utslag på en stund enda jeg har spist mindre karbo PRE uka jeg spiste mye mat - og da også mer karbo (opptil 40-50 g pr dag).

Ikke at jeg måler så ofte - men av og til bare for å se. Har jo holdt på så lenge så er jo komfortabel med maten og hvordan jeg skal og kan spise, så har ikke hengt meg så mye opp i ketosestix. Har jo ligget på rundt 20 g karbo pr dag til vanlig.

Sitter og flirer når jeg leser dette for jeg har mye av samme erfaringene som deg Nerthus. Har hatt noen voldsomme utslag på stixen de siste dagene og det er det lenge siden jeg har sett.

Sånn ellers vurderer jeg og kaste inn håndkledet snart for jeg føler meg ikke helt vel om dagen. Føler meg stappa og oppblåst som aldri før og magen står rett ut. Vekta viste i dag 80.7 kg (80,3 i går) Har ikke mista cm heller.

Jeg følte meg faktisk mettere på mindre mat enn nå, på ca 3000 kcal/75% fett, daglig. Jeg våkner om morgenene og er så sulten at jeg nesten griner, mens på lite mat (ca 15-1800 kcal) kunne jeg gå langt på dag før jeg spiste noe. Jeg har en helt vannvittig ulvehunger og blir liksom ikke mett, og ja jeg drikker uhorvelig mengder vann og en del te. Sultfølelsen forsvinner ikke og det gjør den i større grad når jeg spiser mindre.

Har lagt merke til det flere ganger at når jeg først begynner å spise så blir jeg veldig fort sulten igjen, selv om jeg pøser på med fett. Virker som om mat avler sult hos meg. Fant ut at dersomjeg drøyer frokosten til utpå dagen, spiser jeg ikke så mye i løpet døgnet, men dersom jeg starter med frokost 7 er jeg skikkelig sulten igjen i 10-tiden.Og nei det er ikke fysing eller tørst, jeg drikker mye vann og tar alltid et stort glass når jeg kjenner sultfølelsen komme. Jeg har også blitt veldig bevist på hva som er sult og hva som er fysing. Virker også som om kroppen min liker seg bedre p å4-5 små måltider i steden for 2-3 store. Har prøvd det også og er bare sulten.

Jeg vurderte og gi meg i dag, men tenkte at jeg skal vente til helga. Har ikke sovt godt på nesten en uke (matregimet har ikke hjulpet på for jeg er så stinn), men i natt fikk jeg omsider sovet så nå håper jeg at jeg får en del gode netter fremover og at det gjør kroppen godt. Går tilbake til lavkalori i løpet av helga og satser på at denne "feitekuren" er det som skal til for at vekta slipper.

Nerthus: kan jeg spørre deg hva du spiser i løpet av en dag når du får i deg 1400 kcal?? Jeg synes det er vanskelig å få i seg optimal kost og være tilfreds på så lite, trenger litt ideer nå som jeg har tenkt å slutte på SDS igjen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat