|
Sv: har gått ned mange kg
ånei det tror jeg ikke noe på heller! Jeg VET det er godteriet og tja sukkeret i seg selv er vel en av de aller største syndebukkene. Jeg kunne fint ha spist godteri fra morgen til kveld, hver dag om jeg bare fikk muligheten. Noe jeg faktisk gjorde i jula og jeg gikk opp 2kg (!!) på 1-2 uker. Jeg har egentlig aldri hatt for vane å spise poteter, annet enn potetgull da, Jeg droppet vekt på frukt så den er heller ikke en av de viktigste faktorene. Brød kan jeg si meg litt enig i, da jeg går fortere opp i vekt når jeg spiser brød enn ellers.. Når vi er inne på brød så går det opp for meg at jeg spiste ikke brød i det hele tatt før barnet mitt kom til verden og det var DA jeg begynte å gå opp i vekt. kan det ha vært grunnen til alt dette da? hmm Jeg testet ut litt dette med bolle når jeg telte kalorier og ikke karbo, og jeg raste opp i vekt av 1 bolle, jeg så forskjell på vekta fra dag til dag dersom jeg spiste bolle, så det ble bannlyst her hjemme og jeg er så glad for at ungen min ikke liker bolle! Så jeg slipper å kjøpe det til han når vi er ute eller ende opp med å ha det liggende hjemme..
|