Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 00:03   #21
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er ditt mål?

Noen tanker rundt spørsmålet

Målet mitt med dette er å ta av 50 kg, og bli slank igjen slik jeg var før. Ikke være ei tjukk blubbe.
Kunne gå i en butikk og handle vanlige klær som jeg VIL ha, som andre bruker ... ikke måtte nøye meg med digre klær som tilfeldigvis er passelige.
Jeg vil gå i støvletter , mange kg siden jeg fikk støvletter på meg.
Jeg vil kunne ta på gummistøvler.
Jeg vil bli slank, få operert bort hengehud, bli meg selv , ikke lenger fanget i en diger kropp.
Bli lagt merke til ikke lenger fordi jeg er tjukk ..
Kunne løpe trapper, gå i bakker, gå tur sammen med spreke folk fordi jeg er liten og lett .... ikke være hemmet og tung og ikke orke være med på noe.
Og få noen år som sexy og slank før jeg blir gammel ...jeg føler jeg har gått glipp av så mange år fanget i denne kroppen her.

Så mye pga utseende, og også pga helsen, for å få et lettere liv.

det er håpet og målet mitt. jeg håper å bli betraktelig tynnere til sommeren så jeg får plass i en bikinitruse ..men foreløpig går det veldig sakte da. var så optimistisk at jeg trodde jeg skulle klare 20 kg til sommeren, men nå er vi alt i april og jeg har mistet 6 kg ...jaja.

belønningen min må jo bli å kunne gå bikinikledd uten å være kjempeflau og ha mange kilo flesk som gjør meg diger. . og at kjæresten min synes jeg er fin å se på, og er stolt over å ha meg ved sin side