Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her. Ada - du er kjempetøff Del 2 av hjerteforskningen er i dag gjennomført for min del, og besto av ultralyd av blodårene i halsen og i lysken samt utåndingstest og tredemølle/oksigenopptakstest. Besto alle Ingen røde varsellys hverken for blodgjennomstrømning eller blodårene generelt, og ingen tegn til forkalkniger Ganske tidkrevende disse undersøkelsene, men bortsett fra tredemøllen så er de ikke særlig fysisk utfordrende. Nå gjenstår 24-timers blodtrykksmåling og en undersøkelse jeg ikke husker hva er akkurat nå Veldig greit å være med på denne forskningen synnes jeg, for jeg får jo sjekket myyyye hjerterelatert som en normalt ikke får tilbud om hvis en ikke har en kjent hjertesykdom eller at legene har sterke mistanker i den retning. Forøvrig har døgnrytmen nå normalisert seg helt - flere dager med 4 måltider og minst 8 timer søvn etter hverandre Gleder meg derfor til tante rød drar, for jeg lurer jo på om vekta begynner å bevege seg nedover igjen
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Ada - du er kjempetøff Del 2 av hjerteforskningen er i dag gjennomført for min del, og besto av ultralyd av blodårene i halsen og i lysken samt utåndingstest og tredemølle/oksigenopptakstest. Besto alle Ingen røde varsellys hverken for blodgjennomstrømning eller blodårene generelt, og ingen tegn til forkalkniger Ganske tidkrevende disse undersøkelsene, men bortsett fra tredemøllen så er de ikke særlig fysisk utfordrende. Nå gjenstår 24-timers blodtrykksmåling og en undersøkelse jeg ikke husker hva er akkurat nå Veldig greit å være med på denne forskningen synnes jeg, for jeg får jo sjekket myyyye hjerterelatert som en normalt ikke får tilbud om hvis en ikke har en kjent hjertesykdom eller at legene har sterke mistanker i den retning. Forøvrig har døgnrytmen nå normalisert seg helt - flere dager med 4 måltider og minst 8 timer søvn etter hverandre Gleder meg derfor til tante rød drar, for jeg lurer jo på om vekta begynner å bevege seg nedover igjen
Så bra at alt er i orden! Veldig greit å få det sjekket ordentlig ja! Du skal se vekta går ned nå når døgnrytmen er på plass igjen Det har hvert fall mye å bety for min vektnedgang Krysser fingrene!