Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 18:55   #6981
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vært 100% sykemeldt i ca et halvt år nå. Jeg har de siste 6 ukene gått til manuellterapi og det kan virke som om det var det som skulle til for at jeg skal bli frisk. Men hvordan trapper man opp jobbinga?? Jeg har lyst å begynne jobbe sist i april. Gjerne begynne med 20%. Men setter jeg arbeidsgiver i ei klemme ved å begynne med såpass lite?? Samt at jeg vet jo ikke om det går bra eller ikke? Jeg føler bare at jeg strutter av pågangsmot og tiltakslyst og vil gjerne tilbake til det normale så fort som mulig.

Jeg HAR to avdelinger til på sykehuset jeg skal innom før de vil sette noen diagnose (lunge og reuvmatisk avdeling), men jeg føler meg jo såpass bra nå at jeg TROR de har funnet ut hva som var gærnt! Fullstendig låsning i muskler og ledd grunnet stress. Må snakke med putten når jeg drar til ham i morgen. Skal forresten innom jobb i morgen og jeg GLEDER meg!