Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 18:30   #1587
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ada - du er kjempetøff

Del 2 av hjerteforskningen er i dag gjennomført for min del, og besto av ultralyd av blodårene i halsen og i lysken samt utåndingstest og tredemølle/oksigenopptakstest.
Besto alle
Ingen røde varsellys hverken for blodgjennomstrømning eller blodårene generelt, og ingen tegn til forkalkniger

Ganske tidkrevende disse undersøkelsene, men bortsett fra tredemøllen så er de ikke særlig fysisk utfordrende.
Nå gjenstår 24-timers blodtrykksmåling og en undersøkelse jeg ikke husker hva er akkurat nå
Veldig greit å være med på denne forskningen synnes jeg, for jeg får jo sjekket myyyye hjerterelatert som en normalt ikke får tilbud om hvis en ikke har en kjent hjertesykdom eller at legene har sterke mistanker i den retning.

Forøvrig har døgnrytmen nå normalisert seg helt - flere dager med 4 måltider og minst 8 timer søvn etter hverandre
Gleder meg derfor til tante rød drar, for jeg lurer jo på om vekta begynner å bevege seg nedover igjen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat